Copyright@Segala Yang Tercatat Semuanya Hak Milik Misz Waniey..
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
SiCantik Dan SiKacak Mehlah Singgah Dulu Kat Teratap Wani Nie

Tuesday, December 14, 2010

~kenangan Kat Politeknik~

2008 hingga 2010...

3 tahun kami semua hbis kan masa belajar bersama-sama,bergurau senda dan gelak ketawa...pelbagai suka dan duka kami lalui bersama-sama....tp pe blh wat pepisahan jua akn berlaku dlm stp perhubungan...
pe2 pn aku beryukur megenali  ko owg semua.....ko owg semu kwn yg terbek n pling best aku knali spnjang bljr kat dlm clas DHK 1A hngga 6A.....kenangan dgn ko owg semua aku akan ingat smpai bila2.....Miz u all forever.... :)

        kenangan dgn atie,ekin.fiza.eifa,zila,tikah n kak yatie......



        time sem 6 open house raye kat umah PA.....

                  kenangan dgn atikah,afifah n rozila......



                                  time sem 2 pnye...aku dgn afifah.....


                                     ni plk time wat cup kek......



                         nilah hasil donat yg aku n mmbr2 wat time cls bakery.......

                   kenangan time dinner party kat umah sewa bdk2 kls.......

     kenangan dgn en.zahir n en.razak..time ni pas hbs kls operasi restoran...



                                       kenangan dgn cik norlida.....:)
                                     


                                time kat kls bakery...sem 5 pnye....

                                   
                                    ni sem 5 pnya dgn bdk2 kls.....

                   kenangan dgn pn.syikin,faris,hafis.kinah n zakiyah

                   
       kenangan sem1 dgn bdk2 kls..time ni best coz kteowg blm d pecah kn kpd 2 kls.....

                             kenangan sem3 aku dgn en.zahir n aiza......




                                     kenangan  sem 2 pnye aku dgn bdk2 clas aku.....



                Kenangan bersama Cik Ilyana n PA kteowg Pn.Wan nor Hafiza.....
Terima Kasih Sudi Membaca Entry Waniey..Syg Kamu...

No comments:

Seindah Bicara Cinta